SOS (Spørgsmål Og Svar)

Klubbens hjemmeside:

Jeg ved ikke hvordan klubbens hjemmeside fungerer eller hvad jeg kan bruge den til.

Funbridge:

Jeg har oprettet et brugernavn med adgangskode på Funbridge men kan ikke finde turneringen som er forbeholdt medlemmer af Vestlolland BridgeCenter.

Ordbog:

Jeg mangler en ordbog over engelske bridgeudtryk.

Resultater:

Jeg finder ikke dagens reultater. Jeg ser nogle gamle resultater, men ikke de seneste.

For at spare båndbredde, dvs. trafik mellem pc og server, gemmer browseren en kopi af alle internetsider man besøger i et lager (på engelsk 'cache'). Når man besøger en side igen, kan browseren hente siden fra pc'en i stedet for at hente siden på internetserveren. Hvad er en browser?

Opdater siden ved at klikke på cirkelpilen for oven til venstre for adresselinjen. Virker dette ikke, klik da på et af nedenstående browser-ikoner og følg vejledningen:

Spil-resultater:

Jeg finder ikke reultaterne for dagens spil. Jeg ser det totale antal point, men ikke de aktuelle resultater for hvert enkelt spil.